Τι παίζει με τα Pinterest Ads στην Ελλάδα;

Εδώ και λίγους μήνες τα Pinterest Ads έχουν γίνει διαθέσιμα και στην Ελλάδα, τι σημαίνει όμως αυτό; Αξίζει κάποιος να τρέξει διαφημίσεις Pinterest στο ελληνικό κοινό;

Τι είναι το Pinterest

Το Pinterest είναι ένα ιδιαίτερο social media κανάλι καθώς επικεντρώνεται κυρίως σε εικόνες & videos τα οποία τα ονομάζει pins. Το κοινό σε μεγάλη πλειοψηφία είναι γυναίκες (70% σύμφωνα με τα επίσημα insights) και έχει ένα ισχυρό ηλικιακό group των 18-34. Για ένα social media που έχει κλείσει 9 χρόνια το λες εξαιρετικό.

Το Pinterest είχε πάντα ένα ιδιαίτερο κοινό, ήταν από την αρχή του το κορυφαίο social media για DIY, Crafts & διακόσμηση. Τα τελευταία χρόνια όμως έχει εξελιγχθεί σε ακόμα περισσότερες κατηγορίες όπως design, fashion, Arts, & event planning ακόμα και το φαγητό. Είναι γενικά μπορούμε να πούμε μια καλή πηγή για να πάρει κάποιος ιδέες, αν όχι η καλύτερη.

Διαφήμιση στο Pinterest

Αρχικά για να δείτε το Pinterest Ads Manager μπορείτε να μπείτε στο https://ads.pinterest.com/ η διαδικασία εγγραφής είναι αρκετά εύκολη.

To Pinterest ακολουθεί μια παρόμοια λογική με τα Facebook Ads, έχει ένα Pinterest Tag με το οποίο μπορείς να κάνεις tracking τους users τόσο για δημιουργήσεις audiences όσο και να βελτιστοποιήσεις για conversions.

Έχεις 5 επιλογές όσον αφορά τα objectives:
Brand Awareness, Video Views, Traffic, App install & Conversions

Στην Ελλάδα τώρα σύμφωνα με το ad manager του, το potential audience size είναι 900Κ (ούτε καλό ούτε κακό).

Θα βρείτε πολύ ωραίες επιλογές targeting βάση interest (topics) αλλά και μια επιλογή για keyword targeting η οποία χρησιμοποιεί τα ίδια γνωρίσματα που έχουμε από τα Google Search Ads (phrase, exact)

Η δημιουργία του Ad είναι αρκετά απλή. Ας πούμε όμως το σημαντικότερο που μάλλον θέλεις να ρωτήσεις, αξίζει;

Να κάνω ή να μην κάνω Pinterest;

Να κάνεις αν το κοινό σου βρίσκεται εκεί. Είναι γεγονός ότι εδώ και πολύ καιρό και μεγάλα ελληνικά brands βρίσκονται στο pinterest με πολύ καλή social παρουσία. Το ιδιαίτερο του κοινού του είναι ο οδηγός της επιτυχίας. Χρειάζεται ένα πολύ καλό research στο να ανακαλύψουμε αν το κοινό του business μας βρίσκεται εκεί και τι ακριβώς κάνει που μπορούμε να το εξυπηρετήσουμε.

Εκ πρώτης όψης δεν μπορώ να πιστέψω ότι κάποιος θα τρέξει pinterest ads χωρίς να φτιάξει και μια social παρουσία στο μέσο. Είναι πραγματικά κρίμα να μην το κάνει αν έχει το content.

Το κοινό στην Ελλάδα δεν είναι τεράστιο, αλλά είναι ένα διαφορετικό κοινό από τα Facebook/Google Ads. Αν το κοινό σου είναι εκεί μιλάμε σίγουρα για ένα υπέροχο μέσο για να κτίσεις awareness αλλά και ίσως μια σπουδαία ευκαιρία για conversions!


Posted

in

,

by

Tags: