Home Pixels Από κανάλια απόκτησης σε κανάλια πωλήσεων

Από κανάλια απόκτησης σε κανάλια πωλήσεων

14 second read
0
0
68

Βρισκόμασε σε ένα κομβικό σημείο. Τόσο καιρό συζητάμε για κανάλια απόκτησης πελατών, οι εξελίξεις όμως τρέχουν και σχεδόν ήδη βρισκόμαστε σε ένα νέο μοντέλο ηλεκτρονικών αγορών μέσα από τα ίδια τα καναλια, κάνοντας τα, κανάλια πωλήσεων (sales channel).

Τι συμβαίνει τώρα

Τα κανάλια, είτε αν πρόκειται για το facebook είτε για την google προσπαθούν με τον αλγόριθμο τους (ή με τα λεφτά που τους δίνουμε) να επιτύχουν πωλήσεις για το eshop μας. Αυτό το μοντέλο κυριαρχεί μέχρι και σήμερα. Μας δίνει τον έλεγχο αλλά κυρίως προστατεύει το brand καθώς η ολοκλήρωση της αγοράς βρίσκεται στο eshop μας.

Τι αλλάζει

Το μοντέλο που όλο και κερδίζει περισσότερο έδαφος είναι το κανάλι πωλήσεων. Το Facebook Shop είναι ένα τέτοιο μοντέλο. Προβάλλει τα προϊόντα μας και η ολόκληρωση της αγοράς γίνετε μέσα στο περιβάλλον του Facebook. Ένα τέτοιο μοντέλο προσπαθεί και η Google με το Google Shopping αλλά και στα δικά μας λημέρια το Skroutz με το Έξυπνο Καλάθι.

Οι εταιρίες λατρεύουν αυτό το σενάριο. Είναι η προσπάθεια τους να ρίξουν την τεράστια δυναμική του Amazon. Σκεφτείτε μόνο το σενάριο να έχετε ένα eshop στο Facebook όπου τα διαφημιστικά σας έξοδα πάνε στο Facebook ενώ τα χρήματα που βγάζετε τα πέρνετε εσείς από το Facebook. Τρελό;

Δεν χρειάζεται να αναρωρηθούμε αν ένα τέτοιο μοντέλο θα δουλέψει, το πιθανότερο είναι πως θα δουλέψει. Οι αλγόριθμοι από τις πλατφόρμες θα μπορούν να βελτιστοποιούν καλύτερα τις διαφημίσεις για αγορές μέσα από την πλατφόρμα, γεγονός που θα αναγκάσει τα eshops να αλλάξουν την δομή τους.

Η πληροφορία εξάλλου αξίζει περισσότερο από την συντήρηση ενός eshop.

Load More Related Articles
Load More By Dimitris Zacharakis
Load More In Pixels

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Check Also

Τα Lime Scooters έρχονται στην Αθήνα

Το λέγαμε πριν λίγες βδομάδες και τελικά ισχύει. Η Lime οργανώνεται για να ξεκινήσει τα κο…