Home Social Stories παντού για να φέρουμε πίσω τα 18-24

Stories παντού για να φέρουμε πίσω τα 18-24

18 second read
0
0
671

Ο Νοέμβριος και ο Δεκέμβριος ήταν οι μήνες που το Facebook έφερε τις περισσότερες προσθήκες τόσο στο Messenger όσο και στο Instagram.

Η προσπάθεια με το Stories στο Facebook Messenger, μας δείχνει πως ενώ παράλληλα προσπάθησε στο Instagram να αρπάξει τα νεανικά κοινά του Snapchat και τους χρήστες του Periscopeμαζί με του Twitter, παράλληλα προσπαθεί να κάνει μια μετάβαση χρηστών Instagram στο Messenger. Δικό του είναι ότι θέλει κάνει εξάλλου.

Το Facebook με αρκετά λεπτές κινήσεις προσπαθεί να συγκεντρώσει τους χρήστες του. Θεωρητικά όλοι είναι χρήστες του, αλλά προσπαθεί να μειώσει τον ανταγωνισμό και να αυξήσει το engagement.

Αν όλα πάνε όπως πιστεύει, θα φέρει πίσω ένα νεανικό κοινό που είχε χάσει, και θεωρεί το facebook ξεπερασμένο. Από μία άποψη αυτό είναι το μεγαλύτερο στοίχημα του facebook, καθώς έχει γεράσει, και ενώ αυξάνει την απήχηση του στους 40+ χάνει στους  18-24. Επίσης λογικά όταν τα καταφέρει θα έχουν περάσει και 2 χρόνια, γεγονός που σημαίνει πως θα πρέπει να ξαναπροσπαθήσει να φέρει τα νέα νεανικά κοινά και φτου απτην αρχή…Άβυσσος τα Social Media.

Το 2014 στις Η.Π.Α, οι χρήστες 18-24 αφορούσαν μόλις το 18% ενώ την ίδια στιγμή στο Snapchat το 45% και στα Tumblr-Vine  το 28%. Ακόμα και αν γνωρίζουμε πως οι χρήστες του facebook φτάνουν τα 2 δις, αριθμός  το νούμερα στα νεανικά κοινά είναι επικίνδυνα για το μέλλον του Facebook.

Τα αγαπημένα νεανικά κοινά είναι φυσικά δημοφιλή γιατί συγκριτικά με τις άλλες ηλικίες, καταναλώνουν τον περισσότερο χρόνο στα social media. Εκτός αυτού είναι ένα αγαπημένο διαφημιστικό κοινό. Γενικά ανεβάζουν και κατεβάζουν εταιρείες και κυβερνήσεις αν θέλουν.

 

 

Load More Related Articles
Load More By Dimitris Zacharakis
Load More In Social

No Comments

  1. […] αμετανόητη μανία του Facebook να συγκεντρώσει τους χρήστες του και τους χρήστες του Snapch…, έρχεται μια ακόμα κίνηση να μεταφέρει τα Stories ακριβώς […]

    Reply

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Check Also

Γιατί το facebook μισεί το content;

Αρχικά ας ξεκινήσουμε μια παραδοχή, το internet είναι υπέροχο για το περιεχόμενο του.  Ότι…