Home Social Instant Articles: Ας βάλουμε το internet στο Facebook

Instant Articles: Ας βάλουμε το internet στο Facebook

47 second read
0
0
720
ένα ολόκληρο internet μέσα στο facebook

Αρχές του 2016 το Facebook άρχισε να δίνει την δυνατότητα σε όλους τους Publishers να δημοσιεύουν άρθρα μέσω του Instant Articles. Το έχετε δει σίγουρα στην Guardian, στο BuzzFeed αλλά και στο Gazzetta. Το Instant Articles δημιουργήθηκε για να κάνει την ανάγνωση ενός post στα κινητά πιο εύκολη, αφου ανοίγει το άρθρο χωρίς να χρειαστεί να ανοίξει ούτε ο Browser ούτε και ο «facebook browser» όπως συμβαίνει τώρα. Αυτό είναι υπέροχο γιατί το άρθρο ανοίγει γρήγορα και με μία σχεδόν στάνταρ μορφή, πράγμα που μας δίνει ένα πολύ καλό user-friendly περιβάλλον.

Βέβαια το Instant Articles μοιάζει καινοτόμο αλλά στην πράξη είναι κάτι αντίστοιχο του AMP Project που υποστηρίζει και η Google (Accelerated Mobile Pages Project). Περισσότερα για το AMP διαβάστε εδώ. Ενώ παράλληλα κάτι αντίστοιχο έφτιαξε και η Apple για το Apple News .

Το θέμα δεν είναι τα Instant Articles σήμερα -αν και θα έπρεπε- αλλά τι προκύπτει και από αυτή την κίνηση του Facebook το οποίο χρόνο με το χρόνο γίνετε ξεχωριστό οικοσύστημα του Web. Φωτογραφίες, video, live video είναι πλέον μέρος του facebook. Σχεδόν κάθε πληροφορία που δημιουργείται με κάποιο τρόπο θα ανεβεί και στο facebook.  Το άρθρο – ή καλύτερα το content-  παραδοσιακά βρίσκοταν στην εκάστοτε ιστοσελίδα που το φιλοξενούσε με σκοπό να φέρει κόσμο από το facebook στην ιστοσελίδα, να δημιουργηθούν sessions και να βγάλει κάτι και η ιστοσελίδα – αν βγάλει-.

 

Τα Facebook Instant Articles, φέρνουν το περιέχομενο πιο μέσα στο facebook. Ακόμα και αν στην προκειμένη περίπτωση αφορά μόνο τους mobile χρήστες, το γεγονός ότι οι Mobile χρήστες αφορούν το 60%+ των επισκεπτών τους κάνει so fucking precious. Μπορεί πρακτικά να είναι ένα νέο είδος RSS Reader – όπως συμβαίνει και με τα podcast- αλλά η δύναμη του Μέσου του δίνει άλλες οντότητες.

 

Ένα ολόκληρο internet μέσα στο facebook

Βέβαια, να τα λέμε και αυτά, το facebook μέσα από τα Instant Articles σου δίνει την δυνατότητα να έχεις διαφημίσεις facebook, αν κάποιος πάθει ζημιά σε αυτή την φάση θα είναι η Google που θα χάσει ένα τρελό μερίδιο διαφήμισης σταδιακά από τα Instant Articles που δεν θα έχουν διαφημίσεις Google Display Network. Σύμφωνα με όσα διαβάζω – δεν έχω δει με τα μάτια μου ακόμα τα νούμερα- το facebook προσφέρει ένα καλό και ανταγωνιστικό revenue στους publishers για διαφημίσεις.

Το αν η όλη φάση θα εξυπηρετήσει τους χρήστες μας βρίσκει σύμφωνους.

Το αν δημιουργήσει πονοκέφαλο για τους επόμενους μήνες στους Publishers μας βρίσκει επίσης σύμφωνους.

Load More Related Articles
Load More By Dimitris Zacharakis
Load More In Social

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Check Also

Γιατί το facebook μισεί το content;

Αρχικά ας ξεκινήσουμε μια παραδοχή, το internet είναι υπέροχο για το περιεχόμενο του.  Ότι…